Bon dia famílies!
Ja ha arribat la primera sortida del curs. Com sempre, és una sortida conjunta en la que tots els grups passem un cap de setmana d’allò més entretingut. També, els que aquest any estigueu a un grup nou ja us podeu anar preparant…haureu de demostrar que mereixeu quedar-vos-hi!!
Per tant, el 25 i 26 d’octubre tenim preparada una sortida als maristes “Mogent” (Llinars del Vallès), plena d’activitats, coneixença i cohesió!
Com bé sabeu, la primera sortida sempre és conjunta, cosa que vol dir que tant Tritons com Talps, Falcons i Linxs passarem el cap de setmana fent activitats plegats. Així doncs, us demanem que sigueu puntuals, ja que serem molts/es!
Per tal de fer l’activitat que tenim pensada, és necessari que cada infant porti una samarreta blanca que es pugui embrutar!!
PLANIFICACIÓ
El dissabte ens trobarem Llinars a les 9.00 per sortir tots junts caminant fins el terreny. Es prega puntualitat, que serem molts/es! Un cop arribem, ens prepararem i farem alguna activitat conjunta xulíssima!
El diumenge ens despertarem ben d’hora per recollir i estar preparats per fer les proves!
Quedem amb les famílies a les 11.00h al terreny on hem fet nit (Casa de colònies Mogent, 08450, Llinars del Vallès), per poder fer les tradicionals proves de canvi de grup!! Un cop finalitzada l’activitat, dinarem totes juntes allà mateix!
Si NO podeu venir a veure les proves i recollir el vostre fill/a, feu-nos-ho saber per correu i organitzarem cotxes perquè ningú es quedi sense lloc.
ÀPAT
Els i les infants i joves hauran de portar de casa l’esmorzar, el dinar, el berenar i el sopar de dissabte. L’esmorzar de diumenge el comprarem nosaltres, i pel que fa al dinar de diumenge, serà- comunitari i el podeu portar quan pugeu amb els cotxes al terreny per veure les proves de canvi de grup.
Recordeu que els i les monis estarem allà tot el cap de setmana i, per tant, no podrem pujar dinar pel diumenge. Així que agrairem molt si ens en porteu una mica per compartir!
MATERIAL
● Cantimplora PLENA 1.5-2 litres (com a mínim)
● Esmorzar, dinar, berenar i sopar del primer dia
● Got, plat i coberts
● Roba de muntanya impermeable
● Roba d’abric (malles tèrmiques, samarreta tèrmica, polar)
● Botes de canya mitja impermeables
● Mitjons
● Sac de dormir
● Estora
● Lot
● Impermeable/Capelina
● Funda de motxilla impermeable
● Paravent
● Buff
● Ulleres de sol
● Una muda de recanvi
● Necesser amb crema de sol, raspall de dents i pasta de dents, sabó de mans
● Bosses de plàstic (per la roba bruta, mullada, etc.)
● Foulard del grup
● Rollo de paper WC
● Samarreta blanca per embrutar
● FEEC 2025, targeta sanitària i DNI
Per altra banda, el que NO hem de portar:
● Mòbils, MP3 o similars
● Llaunes de refrescs o begudes energètiques com RedBull, Monster, etc. ni tampoc
llaminadures.
El grup de Tritons, haurà de portar dues motxilles: una gran i una petita. A la petita hauran de posar-hi l’esmorzar, el dinar, l’aigua, la capelina i la documentació. Tota la resta de coses de la llista de material hauran d’anar a la motxilla gran, perquè la portarem amb cotxe fins al terreny.
DOCUMENTACIÓ, PAGAMENT I CONFIRMACIÓ
El preu de la sortida és de 15€ que haureu d’ingressar al compte de sempre (la Caixa ES952100 0156 3102 0031 3560) amb el concepte: TRITONS/TALPS/FALCONS/LINX-NOMCOGNOM-OCTUBRE.
A més, ens haureu d’enviar l’autorització de sortida mitjançant el següent formulari:
https://forms.gle/2aJ5PJy7haRFWaSX9
(El formulari us demanarà incloure una autorització que podeu descarregueu-vos aquí)
En cas que el vostre fill o filla no assisteixi a la sortida, no cal que respongueu al formulari. Només heu d’enviar un correu electrònic al vostre grup corresponent informant-ne: tritons@cellv.cat / talps@cellv.cat / falcons@cellv.cat / linxs@cellv.cat.
Teniu fins al dimecres 22 d’octubre per fer el pagament, confirmar i enviar-nos la documentació. És MOLT IMPORTANT que compliu amb el termini establert, ja que al ser molts ens hem d’organitzar. ALERTA, per fer més fàcils les coses tant per nosaltres com per vosaltres, només acceptarem una confirmació que vingui acompanyada de l’autorització. És a dir, tot en un mateix formulari i dins el termini (22 d’octubre) Qualsevol cosa, no dubteu en contactar-nos al correu.
Us hi esperem!
Equip de monitors i monitores del Centre