Bon dia famílies!
Ja ha arribat la primera sortida del curs. Com sempre, és una sortida conjunta en la que tots els grups passem un cap de setmana d’allò més entretingut. També, els que aquest any estigueu a un grup nou ja us podeu anar preparant…haureu de demostrar que mereixeu quedar-vos-hi!!😀
Per tant, el 26 i 27 d’octubre tenim preparada una sortida a Corró d’Amunt (Les Franqueses del Vallès), plena d’activitats, coneixença i cohesió!
PLANIFICACIÓ
El dissabte ens trobarem al davant del Centre Excursionista de Llinars del Vallès a les 8.30h per sortir tots junts caminant fins el terreny (Aquells infants que no tinguin el fulard del grup poden passar per secretaria a comprar-se el seu). Es prega puntualitat, que serem molts/es! Un cop arribem, ens prepararem i farem alguna activitat conjunta xulíssima!.
El diumenge ens despertarem ben d’hora per recollir i estar preparats per fer les proves! Quedem amb les famílies a les 11.00h al terreny on hem fet nit (Can Puigoriol Xic), per poder fer les tradicionals proves de canvi de grup!! Un cop finalitzada l’activitat, dinarem totes juntes allà mateix!.
Si NO podeu venir a veure les proves i recollir el vostre fill/a, feu-nos-ho saber per correu i organitzarem cotxes perquè ningú es quedi sense lloc.
IMPORTANT! L’aparcament del terreny d’acampada estarà ocupat per vehicles d’un altre grup. Així que us demanem que aparqueu a la urbanització que hi ha al costat del terreny.
ÀPAT
Els i les infants i joves hauran de portar de casa l’esmorzar, el dinar, el berenar i el sopar de dissabte.
L’esmorzar de diumenge el comprarem nosaltres, i pel que fa al dinar de diumenge, serà comunitari i el podeu portar quan pugeu amb els cotxes al terreny per veure les proves de canvi de grup.
Recordeu que els i les monis estarem allà tot el cap de setmana i, per tant, no podrem pujar dinar pel diumenge. Així que agrairem molt si ens en porteu una mica per compartir! 🤗
MATERIAL
-
- Cantimplora PLENA 1.5-2 litres (com a mínim)
- Esmorzar, dinar i berenar i sopar del primer dia
- Got, plat i coberts
- Roba de muntanya impermeable
- Roba d’abric (malles tèrmiques, samarreta tèrmica, polar)
- Botes de muntanya
- Mitjons
- Sac de dormir
- Estora
- Lot
- Impermeable/Capelina
- Funda de motxilla impermeable
- Paravent
- Buff
- Ulleres de sol
- Una muda de recanvi
- Necesser amb crema de sol, raspall de dents i pasta de dents, sabó de mans
- Bosses de plàstic (per la roba bruta, mullada, etc.)
- Foulard del grup
- Rollo de paper WC
- FEEC 2024, targeta sanitària i DNI
Per altra banda, el que NO hem de portar:
- Mòbils, MP3 o similars
- Llaunes de refrescs o begudes energètiques com RedBull, Monster, etc. ni tampoc llaminadures.
El grup de Tritons, haurà de portar dues motxilles: una gran i una petita. A la petita hauran de posar-hi l’esmorzar, el dinar, l’aigua, la capelina i la documentació. Tota la resta de coses de la llista de material hauran d’anar a la motxilla gran, perquè la portarem amb cotxe fins al terreny.
DOCUMENTACIÓ, PAGAMENT I CONFIRMACIÓ
El preu de la sortida és de 13€ que haureu d’ingressar al compte de sempre (la Caixa ES95 2100 0156 3102 0031 3560) amb el concepte: TRITONS/TALPS/FALCONS/LINX-NOMCOGNOM-OCTUBRE.
A més, ens haureu d’enviar l’autorització de sortida emplenada al correu corresponent al grup de l’infant: tritons@cellv.cat / talps@cellv.cat / falcons@cellv.cat / linxs@cellv.cat.
Teniu fins al dimecres 23 d’octubre per fer el pagament, confirmar i enviar-nos la documentació. És MOLT IMPORTANT que compliu amb el termini establert, ja que al ser molts ens hem d’organitzar.
ALERTA, per fer més fàcils les coses tant per nosaltres com per vosaltres, només acceptarem una confirmació que vingui acompanyada de l’autorització. És a dir, tot en un mateix correu i dins el termini (23 d’octubre)
Qualsevol cosa, no dubteu en contactar-nos al correu.
Us hi esperem!
Equip de monitors i monitores del Centre! 🌺